Tuesday, November 6, 2007

mimpi malam hari..

bile bukak mata pagi td, aku cam tersedar dr mimpi. aku gase marah sgt.. tak tau le apsal.. pms takkannye sbb baru lpas aritu.. kmgkinan jadual setiap minggu yg sgt pack terasa penat plak.. huuh.. aku sendiri carik prblem.. main topic, AKU DI GIGIT ULAR. org tua kate, kalo kna patuk ular, ade le sok sape2 nak dtg jumpe parent kite. ni kna gigit kat jari. aku call mak bgtau kisah mimpi aku. mak aku ckp, takde plak sape2 dtg or tanye2.. hehheh.. dlm hati kecut gak aku.. dlm mase mimpi aku tu, siap aku bergasak dgn ular tu.. konon2 aku selamatkan mak aku, last2 kna belit balik then ular tu gigit plak kat jari aku.. lupe nak tgk jari mane? tp yg pelik nye, takde darah2.. huhuh.. lpas tu, aku terbgn plak.. abis mcm tu jek mimpi aku..

6 comments:

Rockstar said...

ain bakal berkahwin xlama lg.....

ain fadzal said...

sy belom bersedia..

Fikri Misti said...

Kata orang2 tua kalau mimpi DIPATUK ular baru la ada orang nak datang minang. Tapi kau DIGIGIT kan? Takde orang nak minang la tuh, orang datang nak tolong pasang khemah je kot...

Anonymous said...

ular spesis ape yer? ular plastik ke?

ain fadzal said...

takde ler.. ular itam... tp saye lupe la die ade corak ke tak? hahahha

ain fadzal said...

tapi, saya baca buku mimpi, die kate kena belit tu pun sama.. warghahhahaha...