Thursday, November 1, 2007

kupu-kupu




sy tersgt ler penat hari ni.. kenapa? mungkin mental, fizikal saya tak terurus secara sistematik.. hanya lambakan semata-mata.. mgkin rohani sy juga mengalami gangguan.. tp sy blum bloh di ishtiharkan sebagai org sakit jiwa.. heheh.. sy rase dengan hilai tawa saya serta sy menganggap semua perkara yg menjadi masalah, sy slalu ambil remeh masalah dengan berfikir secara positif.. setiap org berlainan.. begitu juga saye.. kdg2 saya tidak risaukan diri saye.. tp org ramai yg selalu risaukan saya, seperti ibu bapa sy, rakan2 sy dan begitu juga org yg tidak mengenali sy. KENAPA? hidup saye tersgt complicated sekarang.. tapi bukan pasal cinta.. cinta akan dtg dengan sendiri.. BETULkan? saya percaya pada takdir. selalu saya terfikir2 pada masa akan datang.. bukan masa sekarang.. mungkin saya semakin dewasa. tapi kawan2 sekampung saya menggelarkan saya SUPERWOMAN.. kelakarkan? saya harap, saya dapat gapai semua benda dalam suatu masa.. semoga awan mendung akan berarak.. itu la doa dan harapan saya.

1 comment:

ujie said...

ain ko ni cm penulis novella..da baat terpendam hehhe ;p