Friday, July 23, 2010

nama dia, Lala


gua ada kawan.



dari kecil sampai dewasa.



kawan yang boleh buat muka samseng sama-sama. kawan mahu ponteng aktiviti sekolah sama-sama. kawan yang tak cari populariti dan meraih dunia glamour. kawan yang suka cakap terus terang. kawan dari sekolah rendah sampai habis sekolah rendah.


tanpa dunia komunikasi. gua pernah hilang dia.


berbelas tahun gua cari dia. dan-dan tanpa di duga, gua terjumpa juga.

masih seperti dulu. putih, kecil kementot dan bermuka garang.


Lala, nama dia.


sejak dari itu, kami serumah. juga sebilik. berjiran bersebelahan tilam. dekat 4 tahun juga kami bersama-sama.


suka. duka.


air mata ketawa, air mata menangis, ba
nyak berlaku depan dia. selalu kebodohan gua memang depan dia.



Lala,

Terima Kasih Kawan!




8 comments:

LaLa said...

bab kementot...aku xleh nak nahan..
ehhehee...
terima kasih jugak pade ko..
(TT) terharu di petang hari..

ain fadzal said...

keh keh keh.

man man aje la mcm slalu. keh keh keh

Fikri Misti said...

Friendship Day ke ape arini?

Kira Lala ni BBF kau la...

Erm... Masak Blackpaper pon sedap jugak ni.

Hai Lala, mera nam Fikrikacak.

ain fadzal said...

hari2 friendship day, family day win. keh keh keh

aku nak jwb bagi pihak Lala,
nehi nehi

AmatMizi said...

nak kawan ngn lala jugak la...mcm best jer..

Fikri Misti said...

Sbb Lala kementot kot...

sniffdawhatwhatbanger said...

Anak2 aku panggil Grandpa Tangkak diaorg 'Atok Lala'. Sirius

Adlie said...

lala mmg baik..ain pun baik..
duk sama2 baik2 ye...hehehe