Friday, May 8, 2009

jangan nampak seperti kau memperbodohkan diri lagi


ini hal serius.


kalau nak cari pandangan pasal hal-hal hubungan, pilih yang berlawanan jantina. mereka tahu.

perempuan sama perempuan tak boleh minta pandangan daripada kaum sejenis. walaupun kau puas bagi semangat dan kekuatan, nanti tetap di tuduh menghancurkan hidup atau perampas bakal kekasih. kononnya.




entry ini, buat aku senyum mengumam.




pakcik luar otak kata :

"To all girls out there, especially yang single ones yang rasa sendiri tak cun, tak cantik, tak seksi, tak cute, tak adorable, tak mempunyai cutting mantap, tak itu, tak ini, aku nak share satu rahsia macam mana nak dapat bf.

Bagi hati jadi cantik."



tak payah susah-susah mahu pikir bukan-bukan lagi. kan?



perempuan. lain kali, cuba minta nasihat dari lelaki.



p/s : kau tak payah nak mention dalam hati nak kata aku hot. sebab aku sangat cool.

21 comments:

AmatMizi said...

Ain Cool yg Hot!!!

ain fadzal said...

amat : ko org kedua lpas arpah yg cakap.

:))

Anonymous said...

hoh. ini yg aku x puas hati. kau bercerita dgn aku selama ni, minta pandangan aku, what not, aku bukan perempuan ke?

ain fadzal said...

jane : lain.
ko perempuan edisi campuran. lelaki bleh. perempuan bleh.

not truely 'pathetic' woman lah.

p/s : pencarian gadis melayu dah bukak, nak yg agresif. ape mcm? beran?

weh,

Anonymous said...

eh, aku langsung x pathetic, okayyy!

p/s: aku mmg gadis melayu. so what?

meow!

ain fadzal said...

jane : :)). (aku dah terkena rasukan si paes ni yg suke provok org. tolong! tolong!)

p/s : ko try masuklah. mana tau wakil sabah nanti. sabahan tu.

sumandak cantik.

whoof.. whoof..

Anonymous said...

err.. x pe la. aku ni cantik di hati je. hahaha.

ain fadzal said...

jane : tema tv9.

dekat di hati.... ( patutlah sampai skang zai sayang sgt kat ko! :X )

rainz said...

ain: bodek jane..bodek.. :P (belajar provoke gak.. :P)

apekehe sediey neh? relaks wei..

yang penting hati kita baik.

giler ah..siap bubuh kita..nak gak masuk korum aku neh..keji..

ain fadzal said...

arpah : biase lah. provok ni pun penyangkit berjangkit ni.

mcm H1N1

aku ni hati baik ke?

;))

Anonymous said...

lol. kalau berlainan jantina minta pendapat/luah isi hati dengan berlainan jantina; eg: perempuan ngadu dengan lelaki, sudahnya nanti terjadi hubungan intim sesama diorang pulak. jadi si lelaki akan cakap kat perempuan tu, tinggalkan je current bf dia tu. kah kah kah

ain fadzal said...

anon : biasenye kes ni tejadi bile hati yg mencintai tu tak berapa kuat. mulelah start carik kelemahan pasangan masing2. itu buruklah. itu jahatlah. x kasik duitlah.

sbb tu byk kes hubungan intim bini orang bercinta/hubungan intim dgn laki org.

kes2 ni jarang berlaku kat org2 bujang. kan?

Anonymous said...

ain bodek aku sbb dia nak blanje aku mkn nandos kat sogo nanti. yey! haha.

ain fadzal said...

jane : ouwch...
perasannye awak.

kalau nak blanje makan kat nandos tu bleh pakai kad sogo yg ko bg tu tak?

faiz said...

pakcik luar otak kata :

"To all girls out there, especially yang single ones yang rasa sendiri tak cun, tak cantik, tak seksi, tak cute, tak adorable, tak mempunyai cutting mantap, tak itu, tak ini, aku nak share satu rahsia macam mana nak dapat bf.

Bagi hati jadi cantik."



tak payah susah-susah mahu pikir bukan-bukan lagi. kan?
that's it

selama ni aku malas nak bg komen. tp kalau ko terus nak tunjuk YG ORG LAIN SENTIASA SALAH, aku rasa sedikit terpanggil nak bg komen.

apa tujuan kau buat entry ni?
mungkin kau akan cakap tiada kaitan dengan sapa². kau berani tak cakap entry ni tiada kaitan ngn kawan kita?

aku dengar cerita daripada kau dan ilya dan aku ada penilaian aku sendiri..

ko salahkan kawan kita, dan kawan kita salahkan kau.. aku xnak komen benda ni. tp aku nak komen benda lain.

aku tau aku byk kutuk kau dan kau pun byk je maki aku kan. so ini adil bagi aku.. bagi pihak kau aku xtau. kalau kau nak kutuk balik aku pun aku x kesah. tp jgn dgn ilya. lg sakit hati kalau kau perli² mcm ni dr ko cakap terus terang.

kes ko dengan kawan kita, aku nampak berat sebelah. sebabnya aku tgk kau ni lebih agresif dr kawan kita.

contohnya entry ni.. secara terang-terangan aku tgk kau perli kawan kita. apa yg kau nak buat sebenarnya? berharap kawan kita baca dan insaf dengan entry kau ni? atau berharap kawan kita baca dan terus minta maaf dengan kau sebab tuduh kau macam²?

bagi aku statement yg ko copy+paste ni subjektif. tp kau buat seolah-olah statement tu wajib diterima oleh org ramai sebab ia secara jelas menyokong pendapat kau. betul?

beza kau dengan kawan kita, kawan kita cerita dengan aku tp dia x cuba pun nak pengaruh aku supaya setuju dengan dia. dia hanya cerita apa yg berlaku. kalau aku cakap dia salah pun dia x kesah. setakat ni aku tgk dia diam dan cuba happykan diri, mungkin perlukan sedikit masa nak berbaik semula dengan kau.

tp bila kau?
org lain akan mengaku yg kau ni BETUL pada akhirnya dan kawan kita wajib minta maaf dengan kau.

harap ko faham maksud apa yg aku cuba sampaikan.

erm, itu yg aku perhatikan dlm tempoh terdekat ni la dan aku x suka sebenarnya tindakan kau yg nak memburukkan lg keadaan.

*kalau aku baca pun boleh terasa,
apatah lagi org ko tujukan khas itu.

ain fadzal said...

thankz faiz...

:D

faiz said...

welcome..

panas x?

ain fadzal said...

tak.

:)).

sorrylah, tak masuk kepala aku hari ni. pergilah provok org lain.

rainz said...

panas? minumlah 100 plus..minuman isotonic terbaikkk!!

~~ giler iklan ~~~

ain fadzal said...

revive pun ok. bleh berangan mcm2.

rainz said...

revive sedap woo..

siyes...

rase lagi manis dari 100plus..