Tuesday, January 12, 2010

Bukit Broga banyak "pemandangan indah".

hujung minggu yang lalu, gua beserta 5 rakan yang lain menuju ke satu destinasi yang tak pasti geologi tempat tersebut dengan berbekalkan hanya semangat dan azam semata-mata.

ke bukit broga kali itu untuk melakukan aktiviti mendaki bukit. semuanya secara tiba-ti
ba tanpa perancangan.

























sempat lagi gua berkenalan dengan akak abang amanah raya.




"pemandangan indah" - gambar 'curi' ehsan dari akak amanah raya.




*** banyak lagi gambar akan di upload kemudian. tengah tunggu ehsan dslr pak lah dengan anip.



p/s : lepas ni gua ingat nak mendaki ke bukit tabur, melawati pulak. dan yang paling penting, aktiviti ni FOC. hohohohoho!


7 comments:

AmatMizi said...

broga kat mana beb?

ain fadzal said...

semenyih la sis. kat universiti nottingham.

ujie said...

yuhoo ain....lame x updet blog eh hehe..smlm aku jmpe tutor OUM JB sebijik cam ko..siyes aku ingt ko huhu nama die "Puan Noraini"..Puan ek hehe..rindu kt ko..

ujie said...
This comment has been removed by the author.
ain fadzal said...

ekekeke~

kem slm la kat pn. noraini tu. seram sejuk lak aku bile ko ckp aku mcm tutor kat oum.

ahahaha. akak x layak la dek non!

ain fadzal said...

sy cuma perasan remaja saje la encik. T_T

faizbizandry said...

pendekar-gunung=bertapa...makin hebat la ko ain..